Wednesday 1 February 2012

Korean *KPOP? Indon ? Malay *indie?

                                                  Hai ~ hah ! . Hari ni aku nk tlis psal bdaya KPOP kt malaysia ni . Tp kt Perlis ni pon tak sangga dah . Bkn aku nk bnci dan bkn bnci . Tp dah makin melarat kt Malaysia ni . # pening2~  Tambah2 adik aku ngan spupu aku ni . Fanatik gila ngn KPOP . #huurrgghh! Blik sekolah ja , bukak Tv 8 tngok cita korea . Aku nk tngok kartun pon tak leh .# perangai cam budak2 lg , prasan. Haha.


    Aku ada bukak blog sorang mamat ni . Ntah la sapa . Tp dia mmng dok kutuk KPOP la . #aku tak kutuk na . budakgigirabbit.blogspot.com . Tak patut kutuk2 . Tak suka tu tak suka jd la . Jangan dok kutuk2 ea ? Tak baik . Ingat ea wahai anak2 sekalian . #macam ustaz lak . haha


                                      Pasal adik aku ni . # girl la . sampai handphone wallpaper gambar korea , lagu , hmm . . Korea ja yang ada . Lagu melayu ka , indon ka . Satu pon takdak .Hadoih . .  Dulu tak reti , sekarang siap reti cakap korea lagi . Bkn dia dh ni .

                                   Dia punya favourite artis nama apa ntah . Don jung kot. Aku pon tak taw . . . Hohoho . Ni semua bermula dengan supu aku sorang ni yang minat korea . Lepas tu abis merebak pi kat sepupu2 yang lain2 . #Naseb aku tak kena .

                                     Tapi kepada kawan2 aku yang minat korea . Aku tak benci korang ea? :) Aku cuma tak suka korea ja . Aku suka . . . . . . .  Cuba korang teka . . ? ? ? Hahaha . Mesti la Indon ! ! ! Hahahaha . Judika - Bukan Rayuan Gombal . Best untuk boy2 yang nak nyanyi kat girl2 mereka . Aku suka Lagu ni . Tp band indon yang paling aku minat Dewa 19 la . . Best giler . .


                                   Haa ! korang amacam ? Mesti ada Indon, Mesti ada korea , Msti ada yg minat msing2 kan? Tapi aku layan gak korea kadang2 . hehe . Yang aku tulis sal aku minat indon ni bkn aku suka dngar lagu indon ja. . Tapi lagu BI aku suka gak . Tp cita cinta Indon best . Walaupun yang 'SORANG' ni tak suka . Tak kira ! Kamu kena tengok jugak dengan saya ! # Paksa nampak .

                                 Indie Malay memang layan giler gak . Tambah2 yang 'SORANG' tu . Suka sangat . Apa nak buat . Kena suka gak la . Tp dia tak suka sinetron Indon . Hohoho .#tngok sorang2 la aku bila kawen nnti . haha . Kalau ada lagu indie malay yg nak dikongsikn coment la ea?

                       Cakap situ, cakap sini . Dh nak habis tulis dah  . :D . Kalau korang ada nak apa2 yang nak disharekan . Rajin2 la korang komen ea? Jangan lupa follow . Thanks ~ :) #nntikn post brtajuk Sinetron di pinkbuttoncream.blogspot.com yg tidak suka tengok sinetron . haha

14 comments:

  1. Saya tak suka tengok SINETRON ! nantikan post terbaru di blog http://pinkbuttoncream.blogspot.com/ .

    ReplyDelete
  2. hahahaha . Tiru alar2 post saya ! hehe :D

    ReplyDelete
  3. xsuke kpop jgk..hehe ^^

    ReplyDelete
  4. hm, macam2, kalau xsuka xperlu lah kutuk kan?
    ngeeee,
    samalah, xminat k-pop,selain crita melayu, lyana pown peminat indon jugak :)
    n i love sepanyol n latin:)
    ada lah hafal beberapa lagu, heeeeheee xD

    ReplyDelete
  5. saya suka tgok org azan, setiap kali azan saya duduk depan tv <3

    ReplyDelete
  6. lyana ~ lagu indon layan tak ?

    Hadi ~ hahaha . Spa bilal favourite ag ? Cheh ka Rezza?

    ReplyDelete
  7. haha... ceta indon suka zoom muka lama2.. pastu ceta jadi mrapu.. kdg2 leh jadi hero mati hidup mati... haiyo.

    ReplyDelete
  8. haha . tu yg aku ska tu kazen oii ~

    ReplyDelete
  9. budakgigirabbit.blogspot.com <----- bukan ka blog ni hackers yang buat .
    # semua orang ad minat masingmasing :)
    saya more to american and british ;)

    ReplyDelete
  10. manusia..hati lain2....
    cuma yg buat kita rasa annoying bila fanatik sgt....
    tak kisahla kpop ke hindustan ker....

    aku layan semua, kpopm melayu,indon, nasyeed, indie, mat saleh....hahaha

    ReplyDelete
  11. hahahha...lagu korea tuh dia..energy dia lain.suka menari.sbb tuh ramai yang minat..kat malaysia nier..kurang sikit duk nari-nari nier..penyanyi balada jer ramai..tengok macam stacy..tuh..dia kan suka mnari sbb tuh budak2 muda ramai yg mnat dia..

    ReplyDelete
  12. hai! saya baru follow blog awak. kalau ada masa nanti singgah la blog sy dan follow..blh share cerita (^_^)v

    ReplyDelete