Sunday 29 January 2012

Meh sini download 'PAPA I LOVE YOU' hehe

Apa khabar ? kali ni aku nk post kt korang semua tentang movie ni yang aku rasa agak best . Terutama kepada seorang BAPA / AYAH / ABAH or PAPA . Mesti paggilan korang kt ayah korang salah satu mcm tu kn ? Klau aku pnggil ayah aku ABAH . Nnti ada la PAPA . # lmbat lg aih . haha


Sedang aku dok search movie-mocie terbaru yang best2 . Tngok2 ada movie ni tajuk dia PAPA I LOVE YOU . Aku pon download la . Agak best la . klau korang dh tngok kt wayang takpela . Tp bg yang tak tngok lagi . blih amik download link kt sni ea?

Ni aku nk bagi sipnosis sikit sal crita tu . # Baca dulu sipnosis ni jpgi bru aku bg link .


Baha (Zalif Sidek) merupakan seorang bapa tunggal yang kematian isteri. Beliau mempunyai seorang anak tunggal iaitu Mia (Mia Sara Nasuha) yang bijak dan petah berkata-kata. Ketika arwah isterinya masih hidup, segala perbelanjaan harian keluarga ditanggung oleh isterinya. Konflik kehidupan Baha bermula sejak beliau di alam perkahwinan lagi kerana beliau tidak bekerja untuk menampung kehidupan keluarganya. Begitu juga dengan keperibadiannya yang kurang keyakinan diri menyebabkan dirinya sentiasa berdepan dengan masalah dan dugaan.

Walaupun kehidupan mereka sentiasa dihujani dengan masalah, Baha akan melakukan apa saja untuk menggembirakan anak kesayangannya itu. Satu demi satu ujian mendatang tetapi Baha tetap tabah mengharunginya walaupun dia sedar dirinya bagaikan tidak mampu lagi untuk berhadapan dengan masalah yang sedia ada.

Elly (Lisa Surihani), merupakan seorang wanita yang tegas walaupun penampilan luarannya seperti seorang wanita yang lemah lembut. Elly mempunyai konflik dengan bapanya Datuk Kudin (Zaidi Omar). Konflik antara mereka tidak pernah selesai walaupun Datuk Kudin berusaha untuk memulihkannya. Melalui Mia, Baha dan Elly mula rapat namun situasi ini menyebabkan Datuk Kudin mengambil kesempatan untuk memulihkan kembali perhubungannya dengan Elly.

Dalam usaha merapatkan semula hubungan Datuk Kudin dengan Elly, Baha menghadapi pelbagai halangan dan cabaran. Mia juga menjadi sandaran Baha dalam usahanya untuk merealisasikan impian Datuk Kudin. Tindakan Baha sebagai orang tengah akhirnya telah menyebabkan hubungannya dengan Elly sendiri menjadi tegang. Apakah yang menyebabkan Elly berkeras tidak mahu menerima kembali bapanya? Adakah kehadiran Mia dapat membantu melembutkan hati Elly? Jawapannya akan terlerai dalam ‘Papa, I Love you’




haa ! ni linknya . Ambil la mana2 salah satu . Saya cadangkan Netload tu la , senang .
Filefactory Download
Netload Download
Oron Download
Torrent Download

Dh download tu enjoy la tengok movie tu . #sbnarnya takdak idea nk tulis blog . Last2 wt post cm ni la . hehe . Dh bca or click link tu jangan lupa folow ea or like . hehe .

Ok la . sekian post saya untuk kali ni . Klau ada nk share2 apa or tnya apa2 , coment or text kt chatbox kt sebelah tu ------>> hehe . Daaa~

No comments:

Post a Comment